mandag den 9. april 2012

movement


Godaften! Jeg forsøger lige nu at overtale søde Signe til et slags projekt. For hun er nemlig skide dygtig til det med at fotografere og da jeg har danset næsten altid, kunne det være fedt at lave nogle billeder med en masse bevægelse i. Disse ovenover synes jeg er virkelig fine, men det kunne også være vildt med nogle mere enkle outfits og så en stærk farve på billedet. Elsker bare når kroppen kommer til udtryk på den her måde på billeder! 

I øvrigt, så har jeg lavet et væddemål med mine søstre (ligeså meget en pagt med mig selv). og det handler om, at jeg ikke må spise stil, kage, what so ever, i 3 uger! Og 3 uger lyder for mange sikkert ikke som særligt meget. Men jeg kender ingen der er lige så sukker-afhængig som mig! Så nu har jeg bestemt mig for at gøre noget godt for min krop og forhåbentlig få et mere velafbalanceret og naturligt forhold til sukker. Og jeg glæder mig, og håber, at jeg ikke falder i! 
//Molly

Ingen kommentarer:

Send en kommentar