søndag den 1. april 2012

 

Så var der lige nogle flere fødselsdagsgaver her! den skønne bodybutter fra bodyshop fik jeg af min skønherlige storebror (der helt sikkert er gået i bodyshop MEGET modvilligt)
og den fantastisk flotte halskæde fik jeg af min overskønne veninde. begge dele har allerede været i brug og jeg elsker dem! 
Og så en lille glædelig nyhed: JEG HAR FÅET SU!!
det er en underlig følelse ikke at være fattig mere. jeg tror jeg kan lide det. 
Men dagen i dag har jeg brugt på... absolut ingenting. It's okay. for jeg har ferie
og det bliver bare bedre og bedre. jeg fik nemlig brev i dag. fødselsdagsbrev. Fra min veninde fra Århus som jeg skal besøge i weekenden. Hun sendte mig togbilletter så jeg ikke selv skal betale dem!
Life it grrrreat
//Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar