mandag den 23. april 2012


Var lige forbi Matas og få brugt nogle gavekort jeg fik i fødselsdagsgave.
Den jeg har på, på billedet er mere orange end på billedet. Den er fra Sisley og den fra yves saint laurent er MEGET lyserød, men jeg tror at den kan blive fin til sommer. Det var en meget sur Matas dame der betjente Molly og jeg i Matas. Hun sagde nærmest til mig at jeg ikke havde råd. Så det var da en super god sælger. lad og le lidt af det. 
Jeg undskylder for at jeg får blogget så lidt, der er bare så mange ting der fylder, men jeg skal nok prøve at tage mig sammen manner! 
Jeg holdt 18'års med en af mine rigtig gode venner fra folkeskolen i fredags. Jeg håber at jeg kan få opstøvet nogle billeder hvor jeg ikke ligner en fuld ged (sandsynligheden er lille)
//Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar