søndag den 18. marts 2012

Dette søde lille e-card beskriver min tilstand ret så fint synes jeg. Var jo som sagt med Lea til koncert igår, og fløden var mega fede! Vi besluttede at tage videre i byen bagefter, men da der ikke skete så meget blev vi bare fulde i stedet for. Ja ja, man har jo kun det sjov man selv laver! Men en hyggelig aften, uden tvivl! 
I morgen er der 'bliver du i Næstved-dag' på gymnasiet, og det vil simpelthen sige, at hvis du vil blive i Næstved efter gymnasiet, så tager du farvet tøj på, og hvis du vil væk fra Næstved, så er du klædt i sort. Og  jeg kommer uden tvivl til at være iført sort fra top til tå. Skal nok vise jer hvordan det kommer til at se ud. 
Nu vil jeg løbe en tur i mørket og gå i seng(for jeg har jo lavet SÅ meget idag, right!). Forresten, så har vi 7 læsere via Google Friend Connect nu, hell yea! I love you, hvem end i så er!
//Molly

Ingen kommentarer:

Send en kommentar