onsdag den 21. marts 2012


Kjole - weekday, trøje - urban outfitters , Sko - Sixtyseven


Jeg vil lige lægge ud med at undskylde for de vildt dårlige billeder. Min mor er ikke ligefrem en haj med et kamera. Og så vil jeg undskylde for mine enormt deprimerede ansigtsudtryk. Jeg har bare en af de der dage i guess. Det kunne godt have lidt at gøre med at jeg var i skole til klokken 17. Men jeg er også bare über stresset fordi jeg har skullet, og skal så meget i den her uge. 
Nu er jeg færdig med det ynkelige brokkeri. Nu til noget mere positivt! Imorgen skal jeg nemlig i gang med at lave mad (min far laver det, jeg kigger på) Til min fødselsdag! Det bliver ikke bare godt, det bliver fantastisk. hold da op hvor jeg glæder mig. Jeg får en masse lækre damer på besøg der skal spise den lækre mad. Jeg skal nok få taget nogle billeder. det bliver perfekt. håber jeg. 
Så har jeg også måttet indse hvor fattig jeg er, da jeg ikke havde råd til en ny mascara. noget skidt eftersom jeg er løbet fuldstændig tør. Så nu må jeg ind og bytte den igen. juuhu. 
Hav det godt til næste gang
//Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar