mandag den 26. marts 2012

Untitled #30

Jeg kan så småt mærke på mit humør at jeg snart får løn igen. for hold da op, jeg har lyst til at shoppe! Jeg er blevet ret hooked på tanken om at rende rund i et par cropped tops i løbet af sommeren, og disse 5 er nogle ganske værdige kandidater synes jeg. (hvorfor snakker jeg altid om tøj, som om det var mennesker? oh god..) Jeg hælder nok mest til de to øverste, og synes de kunne være ret fine til nogle ret højtaljede shorts og (måske) mine nye buffalo's. Hvad siger i? 
Har forresten været mega smadret ovenpå Leas vidunderlige fødselsdag, og så havde jeg lige pludselig møg travlt igår, så jeg nåede desværre ikke at blogge. Tror, jeg tager et eller andet vildt på igår og så lige smider et billede af det. SES!
//Molly

Ingen kommentarer:

Send en kommentar