mandag den 19. marts 2012






Lige en smule billedespam, jeg håber det er okay :)) Lukas Graham spillede i store Vega i tirsdags, og hvor var de drenge bare møg seje! 
Det er min første koncert med dem, og jeg er slet ikke i tvivl om at jeg skal have deres plade når den kommer ud her d. 26. marts(er det ikke dér? det tror jeg altså..) Anyways, så havde jeg en rigtig god aften, men jeg var rimeligt træt om onsdagen, eftersom jeg skulle hjem fra københavn og nå i skole. Jeg har været ude og spise med min plejemor i aften, skide hyggeligt! 
Nu vil jeg tage det stille og roligt, og måske gå lidt tidligt i seng. Lyder det ikke fornuftigt nok? 
//Molly


2 kommentarer:

  1. Jeg var også til koncert med dem her i starten af marts og hold kæft hvor var det godt! Glæder mig sindssygt til at pladen udkommer, skal så meget have den!
    Hvis du har tid og lyst har jeg også et indlæg, på min blog, med de billeder, jeg tog under koncerten, som du er meget velkommen til at se :)
    Forsat god aften! Knus Amanda

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er sgu lidt mere end bare de få radiohits man har hørt indtil videre! Fedt, jeg vil da lige smutte forbi og kigge på dem! :))

      Slet